فرمانده انتظامي استان با تبیین نقش نیروهای مسلح در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی، خدمات رساني شايسته به مردم و جلب رضايت آنان را از اهداف مشترک و راهبردی نیروی انتظامی و بسیج دانست.
کد خبر: ۱۰۱۰۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵ 22 November 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سردار"حسن مفخمی شهرستانی"در ديدار خود با بسیجیان پایگاه بسیج مصلای بیت المقدس شهرستان اراک، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان و مردم همیشه در صحنه ایران زمین افزود: بی تردید اصلي‌ترين رسالت ناجا، بسيج، سپاه و ساير نهادهاي امنيتي چیزی جز این نیست که همواره با تمام توان خود در مقابل توطئه‌هاي دشمن ایستاده و دربستر فرهنگ جهادی، در خنثي‌سازي نقشه‌هاي شوم و پليد دشمن، نقش خود را به خوبی ایفا کنند.
این مقام عالی انتظامی با بيان اين كه امام حسين (ع)، سرخيل آزادگي و پاسداري از عزت و انسانيت و الگويي براي تمامي آزادي خواهان جهان است، یادآور شد: نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران با اقتدا به اين امام همام، پاسدار ارزش هاي انقلاب و حريم انسانيت مردم ايران در برابر تهاجم بيگانگان مي باشند.
فرمانده انتظامي استان مركزي از شهید والامقام، سردار سلیمانی به عنوان یک بسیجی نمونه و پرورش یافته مکتب شهادت یاد کرد وگفت: درایت، شجاعت، هوش بالای نظامی، درک تحولات سیاسی و پیشتازی در خط مقدم، جنگ با تروریست ها و داعش موجب شده بود که در هر زمانی از شهید سلیمانی نه تنها به عنوان یک فرمانده، بلکه به عنوان پدری دلسوز و مهربان در جبهه دفاع یاد شود.
فرمانده انتظامی استان مرکزی بسیج را تبلور هماهنگی و تعامل مردم با دولت برای خدمت به نظام جمهوری اسلامی و حل مشکلات مختلف در جامعه اسلامی دانست و افزود: خدمات رساني شايسته به مردم و جلب رضايت آنان از اهداف مهم، مشترك و ارزشمند بسیج و نيروي انتظامي است و تعامل این دو نهاد، تقويت اقدامات پيشگيرانه و افزايش اشرافيت عملياتي را به دنبال دارد و موجب پيشگيري از حوادث و آسيب هاي غير مترقبه و ارتقاء امنيت اجتماعي در سطح جامعه اسلامی خواهد شد.
وی اضافه کرد: بسیجیان الگوهای بی مانند و یادآور خاطرات پرشکوهی هستند که در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی، زیباترین تابلوهای ایثار و فداکاری همراه با نجابت و فروتنی و توأم با شجاعت و رشادت را ترسیم کردند.
این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی با تأکید بر ضرورت تعميق و گسترش تعاملات اجتماعي با بسیج به منظور ایجاد امنیت پایدار و پیشگیری از وقوع آسیب های اجتماعی در سطح جامعه اسلامی اظهار داشت: توسعه تعامل با سپاه يکي از راهكارهاي مهم در حفاظت و حراست از ارزش هاي انقلاب و دفاع مقدس و همچنين پاسداري از خون شهدا و بزرگداشت جانبازان است.
در پایان این دیدار صمیمی، از تعدادی از بسیجیان موفق و پيشکسوت پایگاه بسیج مصلای بیت المقدس شهرستان اراک با حضور فرمانده انتظامی استان مرکزی، با اهداء لوح تقدیر و هدیه قدردانی شد.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار