در آخرین اعلام رنگ بندی کرونایی شهرستان های استان مرکزی، ۱۰ شهرستان زرد و ۲ شهرستان هم آبی شدند.
کد خبر: ۱۰۱۰۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸ 20 November 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اعلام این خبر گفت : خوشخبتانه تلاش و همکاری مردم و مسئولین، نتیجه داد و رنگ های قرمز و نارنجی بالاخره از استان مرکزی رخت بر بست.
دکتر سید محمد جمالیان تاکید کرد : رسیدن به این رنگ بندی نتیجه تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی مدافعان سلامت، مسئولین و البته همکاری و همراهی جانانه ی مردم است و البته بسیار شکننده و حساس می باشد و با ساده انگاری و عادی انگاری قطعا به شرایط بحرانی قبل باز خواهیم گشت.
او از مردم استان خواست تا با در پیش گرفتن همین منوال و البته جدیت بیشتر در رعایت پروتکل ها بهداشتی، این رنگ بندی را حفظ و برای بهتر شدن آن تلاش کنند چراکه ممکن است هر لحظه و با کوچکترین سهل انگاری تلاش چندین ماهه ی مدافعان سلامت و مسئولین و البته تحمل سختی های فراوان خود مردم،برباد رود.
دکتر جمالیان یادآورشد : در آخرین اعلام رنگ بندی کرونایی ۱۰ شهرستان اراک، ساوه، کمیجان، فراهان،شازند، خمین، دلیجان، تفرش، آشتیان، محلات در وضعیت زرد قرار گرفته اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود : همچنین در این اعلام رنگ بندی که مربوط به ۲۹ آبان است،۲ شهرستان زرندیه و خنداب نیز آبی شده اند.
او به اثر گذاری رعایت پروتکل ها و البته واکسیناسیون اشاره و تاکید کرد و گفت : شهرستان های خنداب و زرندیه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تزریق واکسن از وضعیت زرد به آبی و شهرستان های اراک، محلات، آشتیان و تفرش نیز با همین روش از وضعیت نارنجی در هفته های گذشته به وضعیت زرد رسیده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار