فرمانده انتظامی استان از کشف ۶۵ کیلو گرم هروئین در ۲ عملیات جداگانه در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۸۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ 13 November 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،سردارحسن مفخمی شهرستانی افزود: یک توزیع کننده عمده مواد مخدر نیز دستگیر شد.
وی یادآورشد: در پي كسب خبري در زمینه جاسازي و انتقال مقادیر زیادی مواد مخدر از سوی دو توزیع کننده از استان های جنوبی به مقصد تهران ،مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هاي دليجان و آشتيان ، برنامه ريزي عملياتي لازم را براي بررسي موضوع آغاز کردند.
وی افزود: در تحقيقات تکمیلی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، مشخص شد که مواد مخدر در قالب۲ محموله از مسیر های مختلف با ۲ دستگاه خودروی سواری در حال انتقال به سمت پایتخت می باشد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: مأموران این پلیس پس از اتمام تحقیقات میدانی و تعیین مسير حرکت خودرو ها، در هماهنگی با دستگاه قضائي، موفق به توقیف هر۲ خودروی حامل مواد مخدر در عملیات های جداگانه و در شهرستان های آشتیان و دلیجان شدند.
سردار مفخمی شهرستانی اظهار داشت: در بازرسی مأموران پلیس از خودروهای توقیفی، ۶۵ کیلو گرم هروئین کشف و یک توزیع کننده مواد مخدر نیز دستگیر شد.
این مقام ارشد انتظامی استان مرکزی با تأکید برعزم قاطع پلیس در مبارزه مستمر و هدفمند با پدیده شوم مواد مخدر در کشور افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیرمراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار