نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مقابله با توطئه‌های غربی و صهیونیسم موضوع مهمی است و مسلمانان باید آن را با هوشمندی دنبال کنند.
کد خبر: ۱۰۰۵۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵ 29 October 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک با بیان اینکه مسلمانان و امت اسلامی دارای منافع و مصالح مشترکی هستند افزود: باید با جدیت برای حراست و بهبود آن‌ها تلاش شود و حرکت در راستای این تکلیف، تاکید رهبر معظم انقلاب است.
وی یادآورشد: در دیدار رهبر معظم انقلاب با میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی و جمعی از مسئولان نظام که چندی پیش برگزار شد، نکات ارزشمندی مطرح شده که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.
امام جمعه اراک با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد که اسلام مرز نمی‌شناسد و همه باید بدانند که این دین الهی همگان را به حق دعوت کرده است افزود: وحدت اسلامی از مسایل جدی است که جمهوری اسلامی ایران از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تاکنون به آن توجه ویژه داشته است.
وی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم مسلمانان که رهبر معظم انقلاب به آن تاکید دارد، تمدن اسلامی است گفت: پرداختن به این مهم وظیفه همگانی و بر مبنای عدالت است و با تمدن غربی قابل مقایسه نیست.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همچنین به اخلاق، صبر و عدالت تاکید ویژه دارند و حرکت در این مسیر باعث خیرات کثیر خواهد بود یادآورشد: مرجعیت ستون فقرات تشیع است و برخی کم لطفی‌ها در این راستا قابل قبول نیست چراکه مرجعیت شیعه در ۲۰۰ سال اخیر زحمات زیادی کشیده‌اند و باید قدر آن‌ را دانست.
وی با بیان اینکه وحدت، انسجام و حرمت بزرگان دینی تکلیفی برای همه مسلمانان است گفت:مادامی که در این ریل حرکت شود موجب عزتمندی خواهد شد.
وی با اشاره به آتش سوزی در کارخانه طبیعت سبز شهرستان ساوه در هفته گذشته افزود: حادثه تلخی بود و خسارت سنگین به بار آورد که باید علت این آتش‌سوزی هرچه سریع‌تر ارزیابی شود و دستگاه‌های امنیتی هم بررسی‌های لازم را داشته باشند، این آتش سوزی اگر خرابکاری داخلی، خارجی و یا سهل‌انگاری باشد قابل بخشش نیست، زیرا این صنعت علاوه بر سهمی که در درآمد سرانه داشته، نقش موثری در سفره مردم ایفا می‌کند.
وی یادآورشد: اختلال سامانه بنزین کشور در روزهای گذشته با هوشمندی و همراهی مردم و مسئولان موجب خنثی سازی توطئه‌های دشمنان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار