تابناک: در همایش "چشمان انتظار" از نخستین سایت تخصصی دفاع مقدس استان مرکزی با نام "شهود" رونمایی شد.
کد خبر: ۱۰۰۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹ 25 September 2015

به‌ گزارش تابناک مرکزی، به نقل از سایت سپاه روح الله استان مرکزی ، همایش "چشمان انتظار" در اراک برگزار و در این همایش از سایت دفاع مقدس استان مرکزی رونمایی شد.

در این همایش که جمعی از مسئولان و خانواده‌های شهداء جاویدالاثر استان مرکزی حضور داشتند از نخستین سایت تخصصی دفاع مقدس استان مرکزی رونمایی شد.

سایت "شهود" در حقیقت برگرفته از  حروف اول شش هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی است که توسط پدر شهید "محسنی" و جمعی از مسئولان ارشد استان مرکزی رونمایی شد.

سایتی که قرار است یک مرجع جامع در حوزه دفاع مقدس استان مرکزی باشد، در این سایت ارتباط متقابل با مخاطب وجود دارد به نحوی که رزمندگان دفاع مقدس می‌توانند با مراجعه به سایت خاطرات دوران دفاع مقدس را بارگذاری و پس از تائید مدیریت سایت منتشر سازد

سایتی که این امکان را فراهم می‌آورد تا جوانان این خطه که در معرض هجه نرم دشمنان قرار گرفته‌اند، بتوانند اطلاعات جامع و کاملی را از دوران دفاع مقدس به دست آورده و به مقابله با دشمن نظام اسلامی بپردازند.

سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در مراسم همایش "چشمان انتظار" با اشاره به آغاز به کار ستاد پیشینه رزم استان مرکزی گفت: برای اینکه بتوانیم نقش استان مرکزی را در دروان دفاع مقدس تبیین کنیم ستاد کنگره را شکل داده و به این امر پرداخته‌ایم.

وی افزود: ستاد کنگره نزدیک به یکسال با یک شورای سیاستگذاری و ۹ کارگروه آغاز به کار کرده و حاصل تلاش ۸ ماهه ستاد کنگره در نخستین سایت تخصصی دفاع مقدس ثبت شده است تا در اختیار دیگران قرار گیرد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: در ستاد کنگره عملکرد تمام اقشار تبیین می‌شود و صرف قشر خاصی نیز نیست، استان مرکزی ۷۰ هزار رزمنده، بیش از هزار آزاده و ۶۲۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده است و در دوران دفاع مقدس نقش زیبنده‌ای از خود نشان داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار