رییس مرکز بهداشت شهرستان اراک، هرگونه بازگشایی و فعالیت حضوری در مدارس را خلاف قوانین برشمرد و هشدار داد که با خاطیان امر برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۰۲۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱ 16 October 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، شهریار حسینی گفت: با توجه به شرایط فعلی و عدم واکسینه شدن کامل کودکان و نوجوانان، بازگشایی مدارس در زمان کنونی خلاف قوانین است و باید همکاران بهداشت محیط بازدیدهای لازم را داشته و با خاطیان این امر برخورد کنند تا از عواقب ناگوار احتمالی جلوگیری شود.
وی تاکید کرد: خوشبختانه تاکنون بیش از ۵۵ درصد از دانش آموزان ۱۸_۱۲ واکسینه شده اند و از باقی این گروه سنی میخواهیم که در اسرع وقت به مراکز مربوطه مراجعه و واکسن خود را دریافت کنند، لذا در صورت بازگشایی مدارس، دانش آموزان واکسینه نشده موظف هستند هر ۳ روز یکبار تست کرونا انجام دهند.
وی یادآور شد: فعلاً زیر ساخت لازم برای بازگشایی مدارس در سنین زیر ۱۲ سال وجود ندارد.
وی تاکید کرد: شرط ادامه فعالیت اصناف، واکسیناسیون این گروه شغلی است و تا آخرماه فرصت دارند که واکسن خود را دریافت کنند.
وی اضافه کرد: هر ۶ مرکز موجود در سطح شهرستان در شیفت صبح و ۳ مرکز مصلی بیت المقدس و شهید ساکی و سالن سپاه در شیفت بعدازظهر فعال و آماده خدمت رسانی به کلیه افراد واجد شرایط هستند، اما با توجه به شروع آغاز فصل سرما، مرکز واکسیناسیون خودرویی در شیفت بعدازظهر تعطیل شده است.
رییس مرکز بهداشت شهرستان اراک افزود: میزان مراجعه کنندگان به مراکز واکسیناسیون در شیفت بعدازظهر بیش از نوبت صبح می باشد، لذا به منظور جلوگیری از ازدحام از همشهریان می خواهیم که از تمام وقت برای ایمن شدن خود استفاده کنند، هر چند مقرر شده است که به منظور ارایه خدمات با کیفیت در صورت لزوم در مصلی بیت المقدس اراک ۵ کانتر در شیفت عصر افزوده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار