طرح ضربتی واکسیناسیون دانش‌آموزان علیه کرونا در گروه‌های سنی ۱۲ تا ۱۸ سال به مدت ۳ روز در روزهای پنجشنبه و جمعه و شنبه ۱۵، ۱۶ و ۱۷ مهرماه در استان مرکزی اجرا شد و این روند همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۰۰۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷ 11 October 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، این طرح می‌تواند به کاهش و قطع زنجیره کرونا کمک شایانی کند، پس از اجرای سه روز طرح ضربتی واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال در استان مرکزی، ۶۱ هزار و ۷۰۶ دانش آموز از مجموع ۱۱۴ هزار دانش آموز مشمول طرح واکسیناسیون ، معادل ۵۴ درصد جامعه هدف، با مراجعه به پایگاه های تجمیعی تزریق دُز اول واکسن مقابله با کرونا را دریافت کردند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی در بازدید از مراکز تزریق واکسن در اراک با اشاره به اجرای طرح ضربتی واکسناسیون دانش آموزان، گفت: در این طرح مقرر شد، دانش‌آموزان با مراجعه به مراکز واکسیناسیون تعیین شده، گامی در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و ارتقا سطح سلامت استان بردارند.
«بهرام حسین آبادی» هدف از اجرای این طرح در ایام سه روز تعطیلی پایان هفته را حضور حداکثری دانش آموزان به مراکز واکسیناسیون دانست و افزود: دانش آموزان از تعطیلات پایان هفته استفاده بیشتری ببرند و با فراغ بال و آسودگی خاطر به مراکز مربوطه مراجعه کنند تا در پایان آبان ماه به تدریج شاهد برگزاری حضوری کسلاس های درس باشیم.
وی با بیان اینکه در راستای آگاه سازی کلیه دانش آموزان از طرح ضربتی سه روزه و ایمن شدن هر چه سریعتر دانش آموزان، اطلاع رسانی های لازم از طریق کمیپن های دانش آموزی، سفیران سلامت و اپلیکیشن شاد صورت گرفته بود، یادآورشد: استقبال خوبی در این راستا از سوی دانش آموزان انجام شد و امید است هر چه زودتر بتوانیم شاهد بازگشایی مدارس باشیم.
مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی با قدردانی از تلاش های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان به همکاری خوب آموزش و پرورش با دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: از ابتدای شروع واکسیناسیون، آموزش و پرورش استان مرکزی در حد توان خود همکاری لازم را با دانشگاه علوم پزشکی داشته است.
این مقام مسئول اضافه کرد: آموزش و پرورش سالن های ورزشی و مدارس را در اختیار دانشگاه قرار داده است و در حال حاضر نیز سالن ورزشی یادگار امام واقع در شهرک رضوی(گردو) فعال و آماده خدمت رسانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار